Mutlu Haftasonları olsun kızlar😍🌸🌸🌸
Biz 2.trimestere geçmiş bulunmaktayız ☺️🙏🏻 Ben normalde 12 haftadayım sanıyordum dün doktora gittiğimde 13+3 olmuş dedi 😍🙈 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊🤲🏻 Bebeğimizi gördük kollarını kafasının altına almış uyuyordu doktorum bi kaç defa karnıma dokundu hareket ediyo yine aynı pozisyonu alıyor bücür☺️🧿👶🏻 Cinsiyetini söyledi artık değişir mi bilemiyorum size de fotoğrafını atacağım sizde tahmin edin bakalım 😍😍🙏🏻
