Salı günü sabah sezeryan ile doğum yapacam hayırlısı ile.. Çok stresliyim.. tedirginim ne olacak ne bitecek..Hep sütüm gelmeyecek diye düşünüyorum.. Uykularım kaçıyor resmen :( spinal sezeryan olacam heyecanlanır mıyım.. Acı hisseder miyim.. Ve doğumdan sonra toparlanmam için ne önerirsiniz