Ben bir doktor buldum aslında kliniği var hastanelere gidiyor. Evime en yakın haatane hayat hastanesi oraylada anlasması var. Doktordan cok memnunum aslında tam aradıgım yani doğal doğumu destekleyen bir doktor gereksiz hiçbir ilaç dahi kullanmıyorum. Kan ilacı yerine bile bana doğal takviye veriyor içerisinde kimyasal olmayan eczaneden onu alıp kullanıyorum. Sadece ücreti biraz bana ağır gelecek 4800 belki doğal doğumu destekleyen bir doktor vardır hayat hastanesinde dedim. Ama iyi doktorlar sayılı kalmıs ne yazık ki. Benım doktorum ssvd yapıyor. İnstagramdan buldum zaten takip ediyorum dogum hikayelerini okudukca evet bu diyorum. Ücretini takmayayım en iyisi nelere para vermiyoruz ki. Kendimi güvenle ellerine teslim edebileceğim bi doktor. Onuda bir şekilde öderiz. Sağlık en önemlisi, doğum psikolojisi en iyisi bunu anladım yazılanları okudukçada