6+2haftalık olduk her yerde 6 haftada başlar diye okuyodum
Hic Bi belirtim yok Hala bazen ara sıea bel ağrısı Karnımın alrında Ağrı oluyo hemen geçiyo Sizdede böylemi tedirgin oluyorum acaba Bişeymi oldu diye
5+5 de keseyi gördüm kalp icin 27 disini bekliyorum