MelekKurt 39+5 olduk bugün. Hiçbir belirti yok. Yapmadığım şey kalmadı. Hurma, yürüyüş, ilişki, duş, yerleri elimle silme yinede gelmiyor. Var mı benim için önerileriniz 🤭 bende yazayım belki bende dogururum diye açtım bu postu😁
Oglunubeklyenanne MelekKurt gelmiyolar canım bende cok ugraştım son haftalarımda ev bile taşıdım yerleşmeydi temizlikti 41. Haftamızı bitirdik hala hiçbişeyim yoktu artık sezeryanla aldılar sıkıntı olur diye😊
Aylaninannesi MelekKurt gelesi yoksa gelmez hepsini yaptım yok bacım gelmedi 🤣 40+0 ım bugun kontrole gidicem en geç pazartesi kavuşacagız 🥰🥰🥰🥰
Makbule00 MelekKurt benimde aynı kasılmalar oluyor arı oluyor tamam bugun dogar diyorum ama yine dogmuyor salıklı dogsun larda bekleyelim önemiyok
Wonderanne MelekKurt 38de doğum yaptım 40i doldurmasını diledim açıkçası kilo çok alamamış bebeğim kuvezde su an 😔
MelekKurt Aylaninannesi sizinki kiz . Erken gelir derler normalde . Dediğiniz gibi herhalde canları ne zaman isterse gelecekler
MelekKurt Wonderanne inşallah en kısa zamanda kucağına sağlıklı bir şekilde alırsın canım. Üzme kendini sana ihtiyacı var.