Gozde1989 Bebeğin hareketlerini hissettikten sonra 20.haftadan sonra gel demişti hemşire bana ben 21.haftada gidebildim .
Gozde1989 Yani genelde 20haftadan sonra çağırıyorlar . aşı zamanı yaklaşınca sağlık ocagında kayıtlı olduğunuz doktorunuzun hemşiresi sizi arıyor .Takip etmek zorundalar aşınızı.