Kubra-omer59 Gece 2 den beri agrı çekiyorum bel bacak agrısı ve rahim agrısı 10 15 dakıka arayla gelen sancı hafif kanlı akıntı geldi nişan olabilirmi sancılar düzene bindi hasteneye gitmeliyim hemen demi
htckynk Sancılar dediğin şekilde düzene bindiyse ve herhangi bir azalma falan yoksa gitmelisin tabii ki canım ☺️
Kubra-omer59 Gittim hastaneye ama sancın 2 3 dakıkaya düşerse gel dedi geri gönderdi nst de biraz sancım çıktı sonra serım verdiler düzeldi hala akıntı şeklinde kahverengi pembemsi bişeyler geldi lavaboya gittiğimde bide sancım hala var böyle olan varmı acaba
M_N_R Kubra-omer59 Canim daha dogum yapmadim ama acikligina falan bakmadilar mi ?Bide sancilar icin dakika tutuyomusun ?
Aylaninannesi Kubra-omer59 açılma lekelenmesi o yüzden geliypr adet kanaması gibi görürseniz doktora gitme zamanı demektir ya da parça seklinde kanama olursa
M_N_R Kubra-omer59 Haftan cok az da degilmiş canim.Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsn in şe ALLAH💖🌸
Sevdiss_17 Kubra-omer59 kuzum benim kizimdaki durumu yasiyosun resmen agrim vardi nisanim ve lekelenmem vardi ama aciklik yoktu acikligi tetikliycek seyelr yap hurma ye merdiven in cik