Edizinannesii dilanamac 18+4 te sert 2 tekmeyle uyandım uykumdan saat 5:50 de😂 hatta şuan yazarken bile maşallah tekmeyle yazıyorum 😂 19+5 im sabah akşam içerde parti veriyor maşallah 😎😎 Ilk gebeligim ve hamile oldugumu bu tekmelerden sonra anladım ❣
yigitalpinannesi40 20+6 olduk hala tam hissedemiyorum ufak saniyelik şeyler hissediyorum kimisi hıçkırık diyor kimisi hareket diyor
dilanamac Edizinannesii ya bende uyuyamıyorum düzgünce bebekten kaynaklı mi bilemiyorum sırt üstü zaten yatamıyorum ama uyku tutmuyor uykum olduğu halde hareketleri varla yok gibi zaten
Edizinannesii dilanamac sicaklardandir canım normal bende geç dalıyorum bu seferde uyanamıyorum 🤷♀️ yatmadan önce ya ballı süt iç ya 1 kase yoğurt ye faydasi olur bence 💐
Edizinannesii Bebislerimiz daha erken canim sana naptin 🤗 ilk gebeliginse 16 dan 17 den önce imkansız onda da zaten pıt pıt saniyelik 2. ciyse karin kaslarin genişlediği için anca 14-15 te en erken hissediyorlar
Edizinannesii Bebislerimiz sabret inşallah sağlıkla hissedersin 🤗öyle zamanlar geliyorki tekmesinden uyuyamiyorsun 🤗sağlıkla kucağına al insallah 💐