Emine3545 hamilelik reflüsü diyorlar bende hergün var . Salçalı bişey yediğimde çikolata falan yediğimde olur birde iş gördüğümde hareket edince oluyor . Yoğurt yiyorum ben genelde . Birde aklıma beyaz leblebi geldi iyi olur belki diye 🤷🏼♀️ Hem doyurucu gibi oluyorya hani o yüzden yani bişiler yiyince abartmadan o zaman geçiyor reflü 🙄 Yarın birgün marketten alıp deniycem reflüm tutunca