Hanımlar 2.kez hamile kalıyorım ilki nasip olmadı düşük yaptı,6ay sonra yine gebe kaldım şükür . Ancak ilkinde de bu seferde aşırı şişkinlik var karnımda gaz var gibi aşırı şişkinlik ve alt karnım da tümsekleşti daha 6haftalığım böyle olanlar var mı ? Sanırım çok şişeceğim ileriki aylarda 😁