Kızlar şu anda kızım sabahtan beri 3.kez hıçkırıyor ve endişe verici şekilde hissediyorum,34.haftamdayım.Her gün mutlaka oluyor ve birden fazla olduğu gibi uzun da sürüyor,rahatsız edici olabiliyor hatta.Çarşamba doktoruma gitcem ve sorcam ancak bunu benim gibi sık yaşayan,bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?