Yaklaşık 10 gün önce ben de diş ağrısı cektim 20lik dişim gecen sene yarım çıkıp öyle kalmıstı tekrar o ağrı yaptı sanmıstım ama dayanamadım ve dişçiye gittim yanağım baya şişmişti düşük bir antibiyotik yazdı hamilelerin kullanabileceği ve şişliğim çok az kaldı ağrım geçti tabii, ama benimkisi önceki senelerde dolgu yaptırdığım dişte apse olmuştu. Suan 19+5 günlük hamileyim dişçiye gidene kadar evde kendim Tuzlu su gargara, ağrıyan yere yarım kesip sarımsak koydum o baya iyi geliyo bence bir de Karanfil yağı da iyi geliyo hamile olduğumuz için biraz mide bulandırıyor tabii yutkunurken yutunca ama o da iyi geliyo pamuğa biraz damlatıp dişin üzerine koyabilirsin ama yutmamaya calış. Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 🙇♀️