Serap2 Kızlar bebeklerinizin cinsiyeti belli oldumu olduysa kaçıncı haftada oldu 13+4 te bize kız dedi doktorumuz
Ayseozerckr Serap2 13. Haftada erkeğe benziyor dedi 17 haftada kesin erkek dedi 23. Hafta da ayrıntılı ultrasonda da erkek deyince artık değişmez heralde dedim ☺️☺️
Ttugbatrn Serap2 13. Haftada gittik geçen hafta çok erken dedi tahmin bile yapamadı doktorum bugün 14 olduk önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum ama belli olur mu erken mi tereddütteyim inşallah yanılma olmaz
Merveeetoprak Serap2 12+2 de çıkıntı göremedim ama henüz erken dedi.3 hafta sonra 15. Haftada gideceğim bir daha inşallah net görür😍 Oğlumu 10.haftada söylemişti doktorum
Serap2 Ttugbatrn bende tereddütteyim böyle değişen kişileri duyuyorum ondan hemen hazırlığa başlamıyayım diye düşünüyorum