Merhaba hamiwler Allah oncelikle isteyen her kese nasip etsin 🙏 oncelikle cok zor hamilelik yawadim kusmam 9ay davam etdi tam bir kabusdu😫 5ayinda duwuk tehlikem oldum cok sukur onuda atlatdik🙏🙃 ve 13 temmuz minik oglum gelmeye karar verdi artik 40 +2 gunlukdu hic gelmicek sandim 🤭 13 temmuz gece saat 1 falan sancilar hafif gelib gidiyordu zaman gecdikce dakika tutdum 6 dkadan bir gelip gidiyordu doktorumu aradim git hastaneye baksinlar dedi hemen gitdim bakdilar 3 cm aciliw doktorumu aradilar yatiwim yapildi saat 4 du ☺ zaman gectikce sancilar cekilmez oldu 🥺nasil bagiriyorum hic kimse susturamiyo beni 😒 yeter istemiyorum dayanamiyorum diyordum sonra bana ikinma geldi 😲 hemen catala aldilar doktorum bebeyin bawi gozukuyor dediyinde o kadar sevindimki az kaldi dedim 😬 ve ikindim minnow oglum geldi doktorum cok guzel kolay dogum oldu dedi 🥰 saat 06:25de dogdu ⏰2900 kq ⏲50sm hic dikiwim olmadi 🤗bu arada wimdi hafif agrilarim var ama olsun 😇onun icin her weye deyer wimdi miwil miwil uyuyor 🥰🙏❤