Kızlar biraz fazla ayakta kalayım kuyruk sokumu kemiğim çok şiddetli ağrıyor,hareketimi kısırlarcasına,ağlatırcasına şiddetli.özellikle sol taraf ağırlıklı.destek alarak kalkıyorm o derece.35 haftalığım.kuyruk sokumu her hamilede ağrırmış ama bu kdr şiddetlisi ne ola ki? Acaba bende önceden fıtık falan mı vardıda hamilelikle ağırlıkla beraber açığa çıktı ki.zaten göbekten yatamıyodum uyuyamıyordum şimdi belden oturamıyorumda sinirlerim iyice bozuldu hergün ağlıyorm.Kuyruk sokumu ağrısını bu kdr şiddetli yaşayan var mı