mirayandme aralığın yedisi gözüküyor Allah’ın izniyle. Ben bişeyler aldım ama denk geldikçe 😅 duru granül sabun vardı indirimde ondan aldım bir kaç paket. Ağız bezi aldım. Bir kaç çıtçıtlı badi aldım. Bir indirimde pike denk geldi onu aldım. Bir tane zıbın aldım. İndirimde denk gelmişti linensten yorgan almıştım (20 TL idi). Ter bezi yapmak için pamuklu kumaş aldım dikilecek. Bir tane yelek ördüm 😂 bir tane battaniye ördürdüm. Yeterli mi değil tabi ki ama uygun gördükçe aliyorum.