Yaseminkadir Bende kullandim benimde 24 haftaliga girdigimde akintim artmisti suyum geiyor sanip doktora gittigimde bu hapi vermislerdk kullandigimda hemen akintiyi kesip kuru yapiordu icinde 6tane vardi suanda gayet iyiyim 26 haftaligim
Frida Ben de daha dün gece kullandım doktorum sadece bir tane kullanmamı istedi. Sabah kalktığımda fitilden kalanlar akıntı gibi geliyordu, umarım geçirir akıntıları 😕
mervec Iki kutu bitirdim sulu akinti şeklinde benimde oluyordu ama bana faydasi olmadi size olur ınsallah
ElifKarata [bilinmeyen] canm banada verdi doktor aynısını 6 tane var içinde 2 Tanesini zor kullandım kaygan değil hap gibi kırılıyor canm yanıyor suyla ıslatıyorum ama girmiyor 2 gün sonra anlatıcam durumu başka fitil isticem benm Kaşınma şikayetim vardı onun için yazdı banada
ElifKarata [bilinmeyen] sağol canm benm sanada geçmiş olsun ama etkiliymiş 2 tanesini kullanmama rağmen kasıntı geçti 😘😂😍☺Sen yapabiliyorsan kullan geçiriyor
Kbrslbs [bilinmeyen] akıntı o haftalarda biraz fazla oldu bendede hatta ben su sızıntısımı var diye panikle doktora koştum 😊 çok şükür öyle birşey yokmuş. Bana da fitil verdi 7li . bittikten sonraki 2-3 gün sonra azalma oldu. Ne zaman bitti fitilin??
mervec [bilinmeyen] ay inşallah oyle olur cok gıcık bir şey çamaşır değiştire değiştire bir hal oldum bende senin gibi düşünüyordum birde kaşık ağrısı var bu işin doktora gittim bise yap dedim artık gecmiyo dedim bitaz daha kuvvetli bişey verdi sonra kurtuldum çok şükür darısı başına 💪💪💪
Suheda [bilinmeyen] bende kullandım canm ama işe yaradı benmki hemen geçirmişti akıntıyı ama.bi zaman sonra tekrar oluyor akıntı artık saldım yaa hamileyiz ne kullansak da akıntı ya devam😅
Kbrslbs [bilinmeyen] evett kullan tabi bi fitil tedavisi bitsin dediğim gibi , fitil bittikten bir iki gün sonra sonuç alırsın canım bende senin gibi vesveseliydim ama düzeldi çok şükür sabret 😊😊
Kizimveoglumm [bilinmeyen] bende mantar olduğu için vermişti doktorum ama etkisini görmedim bir etki etmedi valla ama inşallah size yarar 🙏🏻
Suheda [bilinmeyen] bide hamile olduğumuz için heryerde tuvalete giriyoruz ya kuzum oyuzden bence surekli enfeksiyon😶 neyse biz senle ayni haftalardayiz son 3ayimiza giriyoruz çok şükür 😎
Moms [bilinmeyen] doktorum bana da vermişti 6 günlük kullanmam için kullandım ama geçmiş gibi oldu ama geçmedi doktora sorduğumda akıntı hamilelik boyunca devam edecek normal demişti
Moms [bilinmeyen] aynı durumdayız napalım dayanıcaz artık 😍 ama bebişler sağlıklı olsunda tek sorun bu olsun canım 🤗😇