gizoolin Meraba bayanlar bir sorum olucam ikinci bebeğime hamileyim ilki sezeryan buda sezeryan olucak 33+5 fakat doktor 38 haftalikken çatı muanesi yapcagini soyledi yani sezeryan olcak birini neden çatı muanesi yaparlar fikri olan varmi
ek-istanbul gizoolin acaba kafasında sezeryan sonrası vajinal doğum düşüncesi mi var senin adına başka bir açıklaması olamaz çünkü