Herkese merhabalar. Sonunda bende doğum hikayemi yazabiliyorum umarım anlaticaklarimin sizlere faydası olur. 😍😍Basaksehir çam ve sakura devlet hastahanesinde Normal doğum yaptım arkadaşlar. 14 temmuzda Kontrole gittim tansiyonum yüksek çıkmıştı bu yüzden yatisim verildi. Şansıma doğum odalarında yer yoktu. Acilde nstye bağlandım beklemeye başladım. Doktorum yatak bosaldigini söyledi hemen işlemlerime başladılar. Önce alttan muane oldum (Allahım en çok sıkıntı yaşadığım durum buydu o konuya da değincem) açılma yoktu. Suyum azar azar geldiği için eve yollamadilar. Neyse doğum odama çıktım bilmeyenler varsa bu hastahanede herkes kendi odasında doğum yapıyor :) heyecanlı bekleyiş başladı… Sancım gözüküyor ama hissetmiyorum doktor acı eşiğin yüksek dedi. Vajinadan progress diye bir ilaç verdiler ki açılma olsun. Yok anam açılmıyor açılmıyor saat sabah 10da başladı serüvenim gece 12:30da doğum yaptım. Kızlar doğumdan gerçekten kimse korkmasin kimse. O çektiğim suni sancı gerçekten doğumdan bin beterdi. Hastahanede herşey mükemmeldi ama hersey 💕 özel hastahanelere bin basar diyebilirim. Tek sorun gelen geçen alttan muane ediyordu açıldı mı diye bu benim canımı çok yaktı her seferinde ağladım. Ama kendimi kastigim için çok acıyordu lütfen siz kasmayın. Neyse ben tutturdum normal doguramicam sezeryana alın, yok diyorlar çünkü herhangi bir sorun olmadığı müddetçe sezeryana alinamiyorum. 2-3 cm açılana kadar çok zorlandım sonra MERYEM ANA OTU’nu hemen suya koydum. Doktor 10 cm açılması için yarına kadar sanci çekebilirsin diyince daha da korktum özel hastahaneye gitmeye çalıştım o halde ama salmadilar beni çok ağladım kızlar çok.. ve o esnada Meryem Ana otu devreye girdi 💕 3 cmden yarım saat içinde 10 cm açıklık diyorum başka da bişey demiyorum sizlerde inanarak yapın lütfen gerçekten faydası oluyor. Doktor ultrasonla kontrol etmeye geldiği zaman nişanım geldi suyum tamamen geldi ve ben 5. İkinmamda dogum yaptım. O an nasıl rahatlıyor insan anlatamam. Kesik atılıyor ya onu da hissetmiyorsunuz gözünüzde büyütmeyin lütfen. Doğum hicbisey tekrar ediyorum sancı çekerken güçlü kalmaya çalışın. Doğumdan sonra dikişlerimi atan doktor düzgün dikiş atmamış içerde sağ ve sol duvarda yırtık kalmış zaten asabinin tekiydi 10 doktorda 1 asabi oluyor illaki. Bu yüzden doğum sonrası çok kan kaybettim. Gece Yine ve yine alttan muane oldum ultrasonda fark edildi ve ben 2. Kez ameliyat oldum dikişlerim atıldı. Allah’ım kimseye yaşatmasın o dikiş evresini ikinci kez. doktorlar da çok anlayışlı idi ama arada 2-3 tanesi sinirli oluyordu belki de biz naz yapmayalım diye bilemiyorum. hastahanede doğum esnasında çok doktor ve ebe giriyor kafaya takmayın daha iyi bir durum bence. Temizlik personelleri sürekli odayı temizliyor sürekli yeni çarşaf pike getiriyorlar. Nasılsın iyi misin kızım diye soranlar oluyordu hep. Ebeler harika ötesi Allah herkesi böyle ebelerle karşılaştırsın benim en az odama 20 tane ebe girdi ilgilendi prenses gibi hissettim sürekli 💕 en son atılan dikislerden sonra kan gelmediği için kendimden emin oldum ve alttan muane yaptırmadım tedavi red kağıdı imzaladım çünkü gücüm kalmamisti.. kısaca özet geçersek; hastahane ve personeller mükemmel ama nöbet değişimlerinde alttan muane herkes yapıyor sizi kontrol etmek için bunu bilin. Nüfus müdürlüğüne gitmeden hastahanede kimlik başvurusu yaptık 2 güne geldiii 😍 ben taburcu oldum bebeğin kan sonuçlarını beklerken bir de ne olsun? Bebeğin kanında enfeksiyon çıkmış yoğun bakıma aldılar :( ah bitanem ah.. şimdi süt sagiyorum ona 15 temmuzdan beri yoğun bakımda çok dua ediyorum çabucak toparlansin diye, sizde lütfen dua edin :( benim hikayem bu kadar sorunuz olursa sorabilirsiniz kızlar