Merhabalar
Ovolosyon testini adetim bittiginden beri deniyorum dun cift cizgi geldi bugunde ayni sekilde cift cizgi geldi bu normal mi?yumurtlama kac gun surer anlayamadim ayrica doktorada gidiyorum bugun bana sol tarafta yumurtamin buyudugunu catlamasini bekleyecegimizi soyledi..Yumurta catlamaz ise durum ne oluyor ? dunden itibaren 4 gun ustuste iliski deneyecegiz kafam baya bir karisti acikcasi..