Dilos1645 FatmaAzra_ oğlum olacak nasip se ismin göktuğ koyacağız.🧿🙏🏻💕.kızım olsaydı ece miray düşünüyordum🥰
Deletedmom399 Dilos1645 ay ne kadar güzel nasip belki bizim de Çağan diye kardeşimiz olur 😊 Allah ömürlerini versin 😊
Dilos1645 Deletedmom399 amin inşallah 🙏🏻Kuzenlerim üç kardeş hürkan çağhan gülce ☺️Rabbim gönlüne göre versin canım 🙏🏻🧿
askdunyam 1prensesgeliyor hayır aileler, çevre bulduğumuz isimlere genel anlamda kötü yorumlar geliyor ya onu diyorum. Asel güzel isim ama inanılmaz çoğaldı 😞
Lalammm FatmaAzra_ Allah izin verirse kızimıs olcak en son eleye eleye gülcede kaldik eger farkli bulamassak kalir sanirim.
Anisalenasmom FatmaAzra_ Kızımız olacak Sare veya Lena düşünüyoruz 🥰 Erkek olsaydı Taylan olacaktı ve bu sene gerçekten kız senesi tanıdığım 4 hamile hep kız 🤰