Duyguu Hamileliğimi öğrendiğim zaman başladım. Babe’nin çatlak kremini kullanıyorum. Bir de her duşa girdiğimde keselendikten sonra saç kremi ile karın, kalça ve göğüslerimi lifliyorum. Bunu 2 normal doğum yapan bir tanıdığım tavsiye etmişti bakalım işe yarayacak mı☺ Yumuşacık yapıyor ama nemlendirdiği kesin☺