Yükleme yaptırmayacaksan bile şeker ölçümle dahiliyeyle görüşüp takip programı hazırlayabilirsin diyetle şeker çıkarsa yapılacak olan bu zaten
yaptırmazsan bile beslenmeni bi tık daha dikkatli yürütebilirsin
ben yaptırdım az da olsa yüksek çıktı şimdi diyet ve şeker ölçüm cihazıyla takip ediyorum açıkçası karbonhidrat mide problemleri yapıyormuş diyetten sonra ben çok rahatladım
ama bence normalde gazlı içecek tüketecek kadar tükettiklerinde şeker varsa yüklemede verilen şekerden korkmamalı yaptırmalısın o zaman ciddiye alabilirsin