Dilara58 Merhaba 8+4 günlük hamileyim kalp atış hızı dakikada 189 çıktı doktor biraz hızlı atıyor 10gün snra tekrar bakalım dedi böyle bir durum yaşayan varmı sizce hızlı olması sıkıntılımıdır
Selin17 Dilara58 çok hızlı canım evet.. 120/160 arası normal diye biliyorum ben hayırlısı olsun inşallah 💜
Duduars Dilara58 canım benimkininde hep hızlı atiyot doktor annesi gibi heyecanli bi cocuk diyor genelde demir ve kan dusuklugunden oluyormus duzene girer icini ferah tut
Smgyy Canim korkma sakin ol bebiste senden her turli etkilenir. Korkulacak birsey degil suan cok ufak oldugu icin oyle buyudukce nabzi dusucek
Prenses23 Dilara58 merhaba bebeğinizin kalp atım hızı düzene girdi mi acaba. Benimde 190 cıktı doktor pek olumlu konuşmadı
leskuyenime Prenses23 canım benim de 196 dedi çok iyi filan dedi bu kötü bir şey mi iyi bir şey mi anlamadım
Dilara58 Prenses23 evet şuan 24 haftalık ve 140 seviyelerinde korkulcak bişey yokmuş zamanla düzene giriyor içiniz rahat olsun
Prenses23 leskuyenime canım 8/10 haftalarda organ gelişimi tamamlanmaya başladığı için kalp atım hızı çok hızlı oluyormuş. Sonra düzene giriyor yavaşlıyor. Benimde öyle oldu bir sıkıntı yok şuanda merak etmeyin 🌸
leskuyenime Prenses23 inşallah canım 8. Haftadayiz biz de, doktorum çok iyi dedi burada bazı doktorların olumsuz konuştuğu yazılmış kafam karıştı
34_21_23 Nurkiz kalp atım hızı kalp atışının gösterildiği şekilde ayrı bi ultrason kağıdı verir onda altta yazar