MelisaMila Tugcesamet Biz öğrendik 🙋🏼♀️ Kızımız olacak Hayırlısıyla inşallah 💖 Çok heyecanlıyım ilk bebişim 💖🤰🏼
bsrtlh Tugcesamet hafiften çıktı göbeğim ama çok az🙂 haftaya randevumuz var bakalım o zaman öğreneceğiz cinsiyetini😍😍
Deletedmom83 Tugcesamet benimde eylülün 25 ten itibaren doğumu bekle dedi ebe. Eylül sonu ekim başı bakalım artık☺ Cinsiyet beli değil karnım şişti☺
BarBeyzazer Ozlemgln bende 15+1 ikizlerimi bekliyorum biri erkek diğerini net göremedik cinsiyetini sizde durumlar nasıl ☺ İlk gebelik mi
Hayalet 24 eylül de doğumum bende henüz çok bşy hissetmedim karnım çıktı da kızım mı nazlı oynamıyor yoksa ben mi 😁
Eddaa Benim baya anlaşılmaya başlandı. Birde ikiz olunca hemen göbek yaptım. 😬 bu cuma kontrolümüz var inşallah cinsiyetlerini öğreniriz🤰🏻🤰🏻
Ozlemgln BarBeyzazer ilk gebeliğim tek yumurta ikizi biri gösterdi erkek digeride erkek diyor doktorum 😂
BarBeyzazer Ozlemgln tek yumurta ikizinde farklı cinsiyet olmaz diye okumuştum benimkiler çift yumurta diğerinide merakla bekliyorum 😁 kaç haftalıksınız
Cesurizmir Ozlemgln tek yumurta ikizlerinin cinsiyetleri aynı olur. Ya iki kız ya iki erkek... Çift yumurta olsaydı bi kız bi erkek olabilirdi😍
Mirmirlokum Tugcesamet bizde 18+5 olduk 🤗 Karnım minik bir göbek gibi dışarıdan belli olmadığı için hamile olduğumu unutcak gibi olsam da hareketli prensesim varlığını hatırlatıyo 😍🤗
Ozlemgln BarBeyzazer ben 14 haftalığım evet tek olunca öyle oluyor iki prensim geliyor dilerim tüm bebekler sağlıkla gelır bambaşkaymış karnında bi varlık tasımak 🤰🏻🙏🏻
zeyolin Tugcesamet artık baya farkediliyor karnımız soruyolar hatta kaç aylım diye 🙆🏻♀️ erkek olacağını kesinleştirdik bugünn💚
DenizOcakLafc Tugcesamet benim de ilk bebeğim karnım çıktı bayağı 😍 kızım olacakmış Derin’im geliyo 😍❤
Cesurizmir Benim de 28 eylül görünüyor.... Büyük bi ihtimalle kız😍 4 kilo aldım malesef... İkinci gebeliğim olmasına rağmen hissetmiyorum. Normal mi sizce.. 18 haftalık oldu
SevdaKurudere 14 haftalık olduk üç kız annesi olucam inşallah karnım çok çıktı hareketlerini arada çok hafiften hissediyorum sağımda gelişimi 1 hafta önde gidiyor bebeğimin tarihi bi hafta öne çekti benim
Nesomer Tugcesamet benimde ayaktayken bişi yokta uzanınca kenara taşan bir karnım var 🙈🤣 18+2 olduk bugün, dünde öğrendik cinsiyetimizi. Oğluşumuz olacak 💙🙏🏼 Rabbim hepimize sağlıklı sihhatli doğumlar nasip etsin inşallah