Hserd Kizlar siz corap giyiyomusnuz bu havada ben giymiyorum ama sorun olur mu ayaklarim ciplakken bile ates basiyo :/
Benay10 Hserd ayyy ne olur çorap giymezsen üşütürsün bebeğin de üşür lafına inanmadığını söyle ben kışın doğurdum annem öyle ayağına çorap giy yok sırtına yelek giy derdi amaaann bu havada çorap giymem ben
Merve_Asel Hserd kayınvalidem banada her gördüğünde çorap giy ayağını üşütme çocukta gaz olurmuş diyoda ne kadar doğru bilemicem 😁 nafile dinleyen yok ki bu sıcakta nasıl üşütücem yanıyprum zaten 😁😁
Nisaipeek Hserd sanırım tek giyen benim🤪 ayaklarım sürekli terlediği için nefret ederim ve ince çoraplardan giyerim evin içinde bile😂 atlet şort ama altımda corap🤣🤪
sevilay_isikacar Hserd ben dışarı çıkarken ten çorabı zor giyorum bacaklarimi acitiyo diye evde nasıl giycem ama terlik hep ayagimdadir suanki gibi🤗
Zeynepkuzu Uzun süredir adet olamadığımız için aylarımızın yanması normal birde hormonsal bende hiç giymiyorum hatta ayaklarım hep soğuk suda tutuyom yıkıyom ancak yanması hafifliyo
Aygul01 Hserd çorabı bu havada niye giyiyoruz? Corap giymemekte ne gibi sorun olabilir ki? Kafamda deli sorular 🥱
Aygul01 Hserd gaz mi oluyor İlk kez senden duyuyorum🙊 gaz bagirsaklarindan ve midesinden dolayı oluyor canım corap giymedigimizden dolayı olmaz alakası yok yanı ☺️😀
Aygul01 Hserd sadece ben degil bu havada kimse giymez ki kuzum yorumlardanda görüyoruz bunu zaten 😂 neyse sağlıklı gebelik diliyorum 🌸