Burcuyyy Ne yesem miğdeme kötü yapıyor her akşam bulanıyor bu yüzden vitaminleri de içemiyorum sadece ben miyim anlamadım doya doya yemek yemek istiyorum bi düzelmedi miğdem az bişey yesem şişiyorum
EdaMira Burcuyyy Bende 30*2yim benimde hiç bulantım bitmedi başından beri. Bide üstüne yanma eklendi. Kusmamak için kendimi sıkıyorum yemeklerden sonra şişkinlik yaşıyorum patlıcak gibi.
Burcuyyy EdaMira gaviskon içiyorum o da bek yaramıyor hep bi şiş maden suyu içiyorum biraz rahatlıyor yine aynı ne yesem miğdeme kötü geliyor ne yapacağımı şaşırdım
Burcuyyy teletabi prilam bende kullandım ama işe yaramadı beb genelde ilk aylarda bile şişkinlikten reflüden kusuyordum ama bu aylarda daha kötü olmaya başladı