Ozgeclk Aşınızı kaçıncı haftada vuruldunuz tam olarak ben 21+4 deyim ne zaman vurulmam gerekiyor en geç
Estur Ozgeclk ben az önce vuruldum canım 20+1 günlüğüm ama 17. Haftada çağırılmıştım ama anca gidebildim 2. Dozda 1 ay sonra dediler.