Yildizim Saat 18 gibi nişanım geldi. Kanlı ve sümüksü şekilde. Doktorumu aradım gel muayene edeyim dedi. Nst’de sancı çıkmadı ama açıklık 2 cm dedi. Eve geldim. Sancılarımı bekleyeceğim. İnşallah güzel ve kolay bir doğum olur. 😊
minikcasper Yildizim sağlıkla gelsin inşallah bebiş 💜 güzel doğumlar dilerim ne güzel yol bitmiş kavuşuyosunuz 😍😍
Gul97 Ay darısı başıma inşallah canım kaç haftalıksın ne kadar süreye açılma tamamen gerçekleşir acaba 🤷🏻♀️😂 güzel rahat doğum olur inşallah 😍
Yildizim Deletedmom328 Benim ikinci doğumun ilkinde de nişanım gelmişti ertesi günü doğum yapmıştım bakalım ikincisinde nasıl olacak 😊