Denizkizinannesi Samsun eğitim araştırma Hastanesi’nde doğum yapanlar odalarda banyo yokmuş doğru mu ve hastane nasıl hemşireler falan ilgisi p.tesi hastaneye yaticam
ilknremrh Denizkizinannesi o hastane hakkında hiç bilgim yok ama 15 gün önce Bafra devlette doğum yaptım herşey çok güzel özel gibi ilgi alaka ilk dogumumu da bafrada yapmıştım
kubr_pak Denizkizinannesi Benim 30nxu haftada nst’de sancım çıktı, Çarşamba Devlet Hastanesi Kadın Doğuma sevk etti, berbat bi hastane ebeler hemşireler köpek gibi davrandı resmen yattığıma pişman oldum 😢
Ruj000 ilknremrh merhaba dogum yaptiginizda virus vardi degil mi virus oldgundan dolayı refakatci falan almiyolar diye duydum acaba dogumunuzda bu tarz virusle alakali bi durum yasadiniz mi odalari falan nasil bilgilendirirseniz sevinirim