Doğuramıyorum diye post açan herkes doğuruyor :) bir umut bende açıyorum doğurur muyum 😂 squat, sıcak suya girme, ahududu çayı içme, yürüyüş hepsini yaptım bugün ek olarak cam kapı pece eve giriştim kızlar 😂 bebeğimin kilosu hep önden gittiği için korkuyorum biraz geçen hafta cuma günü 3,500 kg idi şimdi ne kadar oldu bilmiyorum ilk doğumum olacağı içinde daha kilo almasını istemiyorum doğurmak istiyorum :) daha ne yapmam gerek fikir verin kızlar yoksa bu gidişle prenses kızım 40 haftayı da geçecek 😂😂 ( ayrıca çatı ağrım çok fazla var sanki kemiklerim kopuyor birbirinden, sırtımda sancılar da ara ara oluyor ) geçen hafta doktorum rahim ağzı uzunluğunu da 2 cm ölçtü (serviks uzunluk da deniyor ) yorumlarınızı bekliyorum 🌸🎀