İyi akşamlar kızlar. 29+5 haftalık hamileyim.İki hafta önce idrarda enfeksiyonu antibiyotik içtim bitti derken iki gündür idrarda hafif yanma ve arada vajinada yanma oluyordu. Bugün doktora gittim lokasit 2-3 normal dedi. Ama yanma var deyince monuroul 2 tane (3gün arayla) şase verdi bi de gynomax xl fitil. Gynomax xl fitili kullanan oldu mu?