Bencede bir seçenek olmamalı. Ben yurtdışında yaşıyorum ve bizim burda sadece normal doğum yaptırıyorlar, anca sağlık nedeni ile olmazsa sezeryana dönüyorlar. Bende normal doğum yaptım tabi ki ve hiç anlatılan hikayelere takmadım, onlarda öyle oldu diye bende de mi öyle olacak dedim. Ve sancım başladığı an 2 saat içinde kavuştuk.