Ilk zamanlar maddiyat yüzünden kontrollerini devlette yaptırıyordum hastane ne kadar güzel temiz olursa olsun hemşirelerin ebelerin küçük dağları ben yarattım edası, doktorların hastanenin sahibi benim tavrı her devlet hastanesine malesef ki var. Kontrollerde en fazla 1.50 dakika bakıp fl ace bilmem ne sekreter kıza söyleyip sana bir kelime bile etmemesi sordugun sorulara cevap vermemesi insanın yüzüne bile bakmayislari içeriye giren kadınlara davar sürüsü gibi muamelesi bunları bu güne kadar gittiğim bütün devlet hastanelerinde yaşadım bu yüzden gerekirse elimdeki Alyansimi satarım yinede asla hicbir devlet hastanesine güvenmem gider özelde doğururum yani. 35 haftalgm şuan mesela 16 haftalıkken özele gitmeye başladım birdaha bırakmadım. O doğum anında ilgi alaka muamele bie cümle konuşma bile çok çok önemli diye düşünüyorum imkanın varsa gitme güvenme kardeşim.