ayazmoms41 Haftadayım bel ve karın altı ağrılarım oluyo. Gebelikte bu ağrılar normal mi ? Vallahi düşündükçe moralim bozuluyo korku kaplıyo diyorum erken mi doğrucam yoksa 😔😔 doktorum magnezyum verdi ne zaman iyi gelmeye başlar ki of off…
Ebruaslan-21 Bende 22 haftalık hamileyim bende de bu şikayetler var , genel olarak böyle herhalde korkulacak birşey yoktur.
Belinay_AliEge Canım benim rahim büyüyor karın geriliyor kasılmalar olur magnezyumunu düzenli kullan. Mutlaka faydası olur eğer olmazsa doktoruna danış dozunu falan arttırır . Cunku benim de çok oluyordu.
ayazmoms41 Belinay_AliEge ben günde bi tane toz bir de magnezyum kalsiyum çinko hapı içiyorum inşallah geçer 😔