Aynı şekilde benimde 37 haftalığım doktorum suyumun azaldığını 3 günde bir kontrole gelmemi söyledi hareketlerini takip etmem lazımmış.Sezeryan olmak istemiyorum ilk doğumum normaldi. Havuç suyu okudum ama bakalım deniycem inş normale döner.Salı günü çatı muayenem var bakalım doktor ne diyecek.