Zeynepli1234 ye canım bir sey olmaz benim bu 3.gebeligim allaha şükür diğerlerinde hiç bir sey olmadi mide yanması yapıyor sana o kadar ama ben bağımlısıyım acısız yemek yiyemem ben asla corbalarimi dahi pul.bibere boğarım.gebe kalmadan öncede böyleydim asla kendimi kasmadım kısmadım devamke 😂