Herkese iyi akşamlar güya burdan uzak duracaktım ama olmadı paylaşacak kimsem yok. Son kez diye gittiğim dr bazı hormon testleri istedi ve sonuca gore bana erken menapoz olabilir dedi ama yine de amh testi istedi o da haftaya çıkarmış.benim gibi olanların düşüncelerine ihtiyacım var 2 kaybim var çok korkuyorum 31 yaşındayım
Proklatin 27
E2 80
Fsh 14
Lh 80 cıktı