38+4 olduk. Belimde kuyruk sokumumun oralara bir ağrı uyuşukluk oturdu geçmek bilmiyor. Ayaktayken artıyor ama oturunca da geçmiyor. Arada kasıklarımda da sancı oluyor. Bebeğim de önde toplanıyor. Acaba diyorum ve hevesleniyorum başlıyor muyuz acep 🥰