Hazal2020 Merhabalar 28 haftalik hamileyim ara sira sag sirt ve kaburgam agriyor oturusu bozuk bir insanimda surekli degil ama agridimi 3 4 gun agriyor magnezyuma basladim ayni problemi yasayan varmi acaba
3MelekAnnesiiii Hazal2020 bendede ayni kaburgalar ve bel asiri agrio oturamiorum artik uzun sure ve sabahlar ayakta duramiorum resmen bebek gibi emekliorum agridan. Doktor banada magnesium tavsiye etti bakalim faydasi olcakmi bilmiorum
DenizKokusu Hazal2020 Bende de var o kaburga ağrısı. Hatta hafta arttıkça ağrı da artıyo canım. Ben sordum doktora Ultrosan da bebisin ayakları sağ kaburgamin tarafındaydı o yüzden ağrı yapar demisti
Meva-annesi 3MelekAnnesiiii magnezyumla ılgısı yok bebek baskı yaptığı ıcın böbreğim genıslemıs takip halınde doktor
3MelekAnnesiiii Meva-annesi rahminmi kucuk ozaman senin cunku daha 28 haftaligim diosun bende daha yeni basladi 30 haftalikta basladi
Hazal2020 DenizKokusu evet bende sirtimi falan ovdurunca bebek hareket etmeye basliyor sag tarafta oldumu agriyor . Bide bu bobrek buyumesi falan okumuştum burdada yazan olmus ondan korktum bende ama.bu agri bende hamile olmadığım zamanlarda adet donemindede oluyordu
DenizKokusu Hazal2020 öyle bişey yoktur inşallah canım kötü düşünme. Bebekten dolayıdır büyük ihtimal büyüdükçe ağrılar artıyo:) bende dr var aynı ağrılar ama sıkıntı yok çok şükür