KEmine Merhaba araniza yeni katildim gebelik testi yaptim 2 tane ikisindede silik cizgi gördüm. Ama hic bir belirti yok adetim 1 gün gecikti sadece fotograf nasil atiliyor burdan yapamadim :S
Teka16 KEmine merhabalar inşallah vardır canım. Hızlı resim yükle diyorsun Googleden. Sonra atıcapın resmi yükle kopyala buraya yapıştır
Bayb Bendede aynısı olmuştu gebelik hiç olmasa ikinci çizgi silikte olsa çıkmazdı henüz çok yenidir gözünüz aydın :)
Nidaabaserr KEmine silik çizgi deyince baya silik bekliyordum 😁 bu baya belli ☺️ Kan testi vererek de kesinleştirebilirsiniz 😇
Nida__ KEmine benimki o kadar silikti ki büyüteçle baktım 😂 sizinki kör bile görür maşallah hayırlı olsun hamilesiniz ❤️
bebeklerim__ Kız burda ne silikler gördük 😁 bariz bebeğin ben burdayım diyor 🥰 bekleyebilirsen pazartesi sağlık ocağından bir kan testi ver ..bekleyemezsen özele de gidebilir sun 😁
Zhrnz KEmine silik degil bu bariz burdayim diyo annis 😄 Rabbim saglikli sekilde ilerletsin kucaginiza aldirsin 🤲 dsrisi tum isteyenlere insallah 🤲🤗