Gunesana Kızlar merhaba 50 mg yüksek çıktı. Pazartesi 100 mg şeker yüklemesi için gideceğim. Aç gel dedi doktorum başka detay vermedi. Nasıl olacak bilgilendirir misiniz :)
RabiaMG Gunesana ac kan veriyorsunuz. Icecegi ictikten 1 saat sonra, 2 saat sonra, 3 saat sonra kan veriyorsunuz bu saatler arasinda baska bisey yemeyin yalniz bu kadar 4 kez kan veriliyor yani ve biraz uzun suruyor😊
Marshmallow Gunesana gece 12den sonra bir şey yemiyosun su bile içme.yani bana öyle dediler.gidince de içeceği içip saat başı kan verdim.sonra istedigini yiyebilirsin😊
Gunesana Busradonmezus değil dediler . 3 saat bekleniyormuş. Aç gidip kan verip 100mg icip sonra tekrar kan veriyoruz bitiyor mu ?
RabiaMG Gunesana hayr hicbsy yemiceksiniz ben su bile icmemistim sekerli su tikamisti zaten. Yukleme bittikten sonra kahvalti yapcaksiniz erken saatte giderseniz daha iyi olur.
Gulsahim Gunesana biraz yüksek çıkmış xanım ama 100 mg da yüksek çıkmayabilr mesela benim açlık kan 60 ilk saatte 55 2.saatte 70 3.saatte 110 du o gün allahtan hastane yakın bize eve geldim işletimi halettim her saat başı ev hastane mekik dokudum. Fakat iyiki yaptırmıştım bizim aile de de genetik çıkmadı allahtan kuzum. İnaşlalah seninde çıkmaz. Bu arada hepsini aç karnına yapacaklar.. Su dahi içme..
Marshmallow Gunesana bı içeceği içmeden önce verdim saat 9da sonra içeceği içtim 10 11 ve 12 de verdik.toplam 4 defa
Minnakyavru Gunesana erken git ki saat başı ölçüm yapıldığı için 3 saat aç kalıyorsun uzun sürüp seni halsiz bırakmasın