Ayca511 İlk bana erkek demişlerdi. İsmini Arden koymaya karar vermiştik. Şimdi kızım olucak inşallah ama ikinci cocuğum olursa o da erkek olursa ismi Arden olucak 🙂
shdemir esrmhmt Allahın tarlası bolluk bereket anlamına geliyor canım. Bende kızım olursa tercih edicektim. Erkektede duydum kız ismi olarakta duydum😊
Asiper Güzel isimler gerçekten Doğuma kadar biz de belirleriz sanırım.bende Eray diye düşünüyorum ama net değil.
Hnfth Asiper bana kalsa Metehan koyacaktım ama tek bana kalmadı kaynanama kayınbabaama da kaldı hala onların çok gönlü Yok ama Mehmet Alp olacak inş 😍🤰💃💙
SimayBabacanYataan Erkek geçiyor içimden ama cinsiyeti henüz öğrenmedik Kaan koymayı düşünüyoruz ben eski isimlerden yanayım