ikievlatannesi kızlar 6 haftalik hamileyim cok mide bulantım var felaket bi sekilde doktorum bu ilaci verdi siz nasil kullaniyorsunuz bukantiyi en aza indirecek bi kullanim sekliniz varmı lütfen yardim edin cok dayanılmaz bisey bu 🙄
Mervemelih ikievlatannesi canım hiçbir zararı yok merak etme ben gece yatmadan 1 sabah aç karna 1 içiyorum
Asli3461 ikievlatannesi galiba 12. haftamda falan kullanmaya başladım ( yatmadan önce 2 adet içerek) 22. haftamda falan yatmadan önce 1 adet içerek azalttım 26. haftada tamamen içmeyi bıraktım.. benim bulantım biraz uzun sürdü malesef
edaelifokmn Canım bende 8.haftadayım benimde şiddetli mide bulantı ve kusmalarım var doktora ilaç verebilirmisiniz dedim vermedi tavsiye etmiyorum dedi bende prilam verir diye düşünmüştüm😕
ikievlatannesi Asli3461 canım gece iki tane icince gün icinde tekrar almana gerek kaliyo muydu yoksa o iki tane gün boyuu yeterli oluyor muydu
Erken ikievlatannesi ben gece yatmadan 2tane hapı aynı anda birlikte içiyordum tüm gün idare ediyordu doktorum öyle kullan demişti
ikievlatannesi Erken bende gun boyu idare ediyor mu onu merak ediyordum canim cok tsk ederim insallah banada bi faydasi olur bu gece denicem
Asli3461 ikievlatannesi yani gün içinde hiç bulanmıyordu diyemem ama içmiyordum bidaha. Kendimi o şekilde alıştırmıştım bulansada dayandım
1zeynepelif ikievlatannesi bende 8. Haftada kullandım gece yatmadan bi tane bi de öğlen içiyordum çok fayda etmedi bana. Gün içinde 4 taneye kadar içiliyormuş. Zofer kullandım fayda etmedi. Onzyd çiğneme tableti kullandım. Fayda etmedi. En son hepsini bıraktım. Kendi halime kusmalar devam etti. Geçmedi Ama zamanla azaldı. Aç kalmamaya çalış en iyi çözüm. Kus yine ye. Geçmiyor bazılarında maalesef. 23+3 üm hala. Kusuyorum 😒
Bugleemm ikievlatannesi bana da bugün doktorum prilam ve zofer verdi prilam etki etmezse gün içinde çok aşırı kmtü olursan zofer içersin dedi. Ben de ikisini de kullanmaya korkuyorum ama zararlı olsa doktor neden yazsın diye düşünüyorum çok bulantılarım var benim de 9+3 haftalık hamileyim şiddetleniyor git gide mide bulantıları bu gece 2 tane içeceğim bakalım inşallah faydası olur.
Zeynep_alya 8 haftalıkken 2 tane içiyordum yatmadan önce 20 haftamda 1 düşürdüm 34 haftalık oldum daha içmeye devam ediyorum içmedim gün kusuyorum
Kubra12345678 Zeynep_alya bende sizinle aynı durumdayım hamilelik başından beri kullanıyorum 26 haftalık oldum halen gece içmeye devam içmediğim gün kusuyorum 🤦sordum ben doktora doğuma kadar kullana bilirsiniz bı sakıncası yok dedi
Selinodemis01 ikievlatannesi kullandığım halde gecmedi bence hic ilac kullanma daha iyi ilk zamanlarimda sadece cubuk krakerle beslendim resmen 1 ay kadar yemek yiyemedim 4 kilo verdim ama cocugumda gayet iyi sadece süt ceviz falanda yedim zorlada olsa
Byzb1 ikievlatannesi arkasında yazıyor canım ben başta gece 2 gündüz öğlen akşam birer tane olmak üzere toplam 4 tane kullanıyordm şimdi sadece gece 2 tane alıyorum 30. Haftadayım hala almasam kötü oluyorum . Ama hiç bir zararı yok en temiz doğal ilaç zaten
ikievlatannesi Byzb1 bende icicem ama korkuyorum da bir yandan cocuga herhangi bi zarari yok demi canm
Byzb1 ikievlatannesi yok yok hayır dediğim gibi içeriği temiz doğal ilaç çok şükür şuana kadar hiç sıkıntı yaşamadım ve hala devam ediyorum canım