Pazartesi kısmetse 14 hafta olacağız. Bugün özel bir kliniğe gittim muayne için hem cinsiyet söyledi hemde bu vitamini verdi kullan diye. Normalde ben devlet hastanesine gidiyodum bütün tahlil sonuçlarım orda kayıtlı. Doktor direkt verdi bunu. İçinizde kullanan varmı? Doğuma kadar kullan dedi. Sağlık ocağına yazdırmaya gitsen yazarlar mı yoksa özel bir vitamin mi?
Bilgisi olan varsa yardımcı olursa memnun olurum 🙏🌸