Eveettttt bende doğurduuuummm 😍😍
Sonunda doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu. Hep okurdum burda bende doğurabilecek miyim diye düşünürdüm Allah bana da nasip etti 🙏🙏 Evet geçelim doğum hikayeme. 40+4teydik ve kızım gelmek bilmiyordu. 15 temmuz sabah saat 8 e doğru karnımdan bum diye bir ses geldi. Daha doğrusu bişey patlar ya öyle bir his. Anladım hemen. Emin olmak için ayağa kalktım yavaş yavaş suyum geliyor. Hemen eşimi uyandırdım. Annem ve kardeşim de bendeydi zaten. O an tüm okuduklarımı unuttum banyoda suyun gelmesini ve dinmesini bekledim. Biraz geldi durdu. Bitti sandım ama yok ara ara geliyordu. Hafif sarı gibiydi. Sanırım pislemişti. Bu beni baya korkuttu tabi. Bir gün öncesi randevum vardı ve bana 1 cm açılmam olduğu söylenmişti. Muayene edildim ve 2 cm olduğunu söyledi doktor. Muayeneden korkmayın acı yok ağrı yok kesinlikle. Tabi yapan kişiye göre değişiyor. Neyse beni NST ye bağladılar sonra yatışım yapıldı. Bir odaya alındım. Serum bağladılar. Bitince kalktım yürümeye başladım eğilip kalktım. Çünkü hiç agrım yoktu. Saat 12.30 dan sonra suni sancı verildi yanlış hatırlamıyorsam. Ara ara muayenem yapıldı. Her seferinde 1 cm daha açılıyordu. Açılmam hızlanması için kalçadan bir iğne yaptılar. 5 cm den sonra benim ağrılarım sıklaşmaya ve şiddetini arttırmaya başladı. Kolumda serum var diye yattığım yerden sancı çekiyordum. En zoru da o. Ebe en son 7 cm oldu açılman çok güzel ilerliyorsun sık dişini dedi. Sakın ıkınma dedi. Ebe gitti biraz sonra bana ıkınma hissi gelmeye başladım. Anneme bağırıyorum ben ikinicam git ebeyi getir diye. Ebe geldi baktı bebeğin saçlarını görüyorum ıkınmaya basla dedi. Ikınıyordum ama yetmiyordu malesef. Kendimi sıkıyormuşum. En son ebe üstten bastırdı. O bastırınca haliyle ıkınıyordum hemde morarana kadar. 3-4 bastırmada başı cıktı. Başı çıkınca ağrılar geçiyor gerçekten. Alttan uyusturmuslardi zaten. Plesenta da çıktıktan sonra dikişlerim atıldı. 2810 gr geldi minnak prensesim. Ultrasonda 3300 gramdı. Baya bi fark oluyormuş onu anladım. Bu arada ağrılar geldikçe rabbiyessir duasını okudum. Burada duymuştum. Inanarak okuduğum için mi bilmiyorum ama bana bir güç gelmişti. Yan odadaki kadın sancidan bağırıyordu ama ben sadece nefes alıp vererek karşılıyordum. Sadece artık bebegin doğmasına yakın bağırdım birkac kez. Onun öncesinde rabbim gücü veriyor. Hep çok korkmuştum normal doğumdan. Ama Hep normal doğum istedim. Tabi sancı çekerken olmuyorsa sezeryana alın beni diye bağırıyordum ama olsun 😂😂 şimdi tek söyleyebileceğim silikon göğüs ucu mutlaka alın ben almamıştım. Göğüs uçlarım çok yara oldu bir gecede. Şimdi aldım biraz daha az acı hissediyorum. Göğüs kremi de mutlaka alın. Ben hem krem aldım hemde kantaron yağı kullanıyorum. Bazen kantaron yağını sürüyorum ve göğsümü kapatmadan öylece duruyorum emilimini bekliyorum. Onun da biraz faydası var. Hepinize sağlıklı kolay ve hızlı doğumlar diliyorum. Sonunda Bende anne oldum 😍❣❤ inanın çok güzel bir duyguymuş Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah. Sorunuz olursa cevaplarım elimden geldiğince 🤗🤗