Cemrenur benımde 3. Gebelıgım hıc boyle basagrılı gebelık gecırmemıstım ılk uc ay dayandım ama bana sorun 2 gun yataktan cıkmadıgımı bılırım suan 20 haftalık ve hala agrıyor agrı kesıcı almadanda asla gecmıyor hergun dua edıyorum nolur bu gun agırmasın cunku ıkı cocugum daha var onlarla ılgılenenmek zorundayım