Mervem345678 Kızlar açlık kan şekwrime baktırmıştım düşük çıktı 48 çıktı başına gelen var mı bebeğe zarar verir mi lütfen bilgisi olan yazsın
ecembugra53 Mervem345678 doktorun bişey derini canım benşm de kan şekerin açken düşer fazla değil normal ağzına arada bişeyler at canım mideni boş bırakma
ecembugra53 Mervem345678 anladım canım o zaman ihmal etme canım şakın git hemen bende her ay gidiyorum kontrollerim var canım cok dikkat ediyorum bende