Damla3234 Merhaba 34. Hafta olduk inş bugün doktora gittik 2.160 gr dedi ve 33. Haftayla uyumlu bu geriden geldiği anlamına mı geliyor
Busu Damla3234 ileri geri işlerini birtürlü anlamıyorum 🤦♀️33+4 teyiz 3 hafta önden gidiyor dedi kilosu 3000 boyu 50 cm
Bernagokhan Damla3234 hayır 10 gün gerilik sayılmıyor dedi doktorum normalmiş minyon bebek olur dedi 34.hafta
annee27 Damla3234 33 tü canm sonra 35 te gittim 2800 olmus yani hic korkma ben korktum ehvam yaptm sut ictim bol bol su ictim tahin helvasi uedim tavuk ve et haslama yedim su yazin gununde sirf yarasin diye ya ondan yaradi yada zaten bu haftalarda iyi kilo aliyor bebisler sendd dene bi denediklerimi ve stress yapma 🤗😊
Nesslihan Benim 33+3 de kontrole gittiğimde 2051 kg demişti bana da az gelmişti kilosu doktor olumsuz yorum yapmadı. Bende araştırdım kilo alması için muz, fındık, pekmez vs yedim iki hafta içinde. Dün gittim 35+6 da 2900 kilosu dedi ☺️ haftasıyla uyumlu dedi
Damla3234 Nesslihan hıı sonradan alıyor demekki birde tabiki her hamilelik bir değil ama ikiz kardeşim var aramızda 3 gün var ona 2.800 gr demişler bugün haliyle acaba dedim
Damla3234 Bernagokhan şunu merak ediyorum ben canım 34. Haftadayım ya 33 le uyumlu şuan ya bi hafta geç Doğum anlamına mı geliuor yoksa aynı haftada ama bebek zayıf anlamına mı geliuor