Gamzs canım benim de ilk aylar sürekli düşüktü 8 5 7 5 artık başımı kaldıracak halim kalmıyordu doktoruma sordum hiç problem değil çok düştüğü zaman tuzlu ayran iç düzelir bizim için yükselmesi sıkıntı dedi çok şükür artık normale geldi tansiyonum önceki gibi sık düşmüyo